İşletmenize CRM gerekiyor mu?

Hiçbir işletmenin – boyutu her ne olursa olsun – müşteri ilişkileri yönetimini göz ardı etme lüksü yoktur. CRM en basit haliyle hiçbir şeyin gözden kaçmaması için kayıt tutma yöntemidir. Kâğıt üstündeki bir iletişim listesi, basit bir veri tabanı ya da firmaya özel geliştirilmiş bir sistem olabilir.
CRM’e nasıl yaklaşırsanız yaklaşın etkin bir şekilde kullandığınızda satışlarınızı arttırabilir, daha çok müşteriyi elde tutabilir, kar marjlarınızı arttırabilir, hatta satış ve pazarlama maliyetlerinizi azaltabilirsiniz.
CRM’e nasıl yaklaşırsanız yaklaşın etkin bir şekilde kullandığınızda satışlarınızı arttırabilir, daha çok müşteriyi elde tutabilir, kar marjlarınızı arttırabilir, hatta satış ve pazarlama maliyetlerinizi azaltabilirsiniz.
|
Hangi iş dalında olursanız olun ve firmanız ne kadar küçük olursa olsun, müşteri ilişkileri yönetimi bu sorunları daha etkin bir şekilde çözmenize yardımcı olabilir. İşte size bunun için on neden:
|